Všeobecné obchodné podmienky pre nákup cez internet
1. Úvodné ustanovenia
1.1
Tieto obchodné podmienky platia pri nákupe vstupeniek na filmové a iné predstavenia kina Kultúrka Stupava, prevádzkovaného spoločnosťou KINOX.SK s. r. o., a to len pri nákupe prostredníctvom internetovej stránky www.kinostupava.sk. Podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti predávajúceho (prevádzkovateľ) a kupujúceho (zákazník).
2. Spôsob zakúpenia vstupenky
2.1
Po vybratí a označení vstupeniek na konkrétne predstavenie je zákazník povinný vyplniť zobrazený elektronický formulár a zadať všetky požadované informácie. Potvrdením zadaných údajov dochádza k presmerovaniu na web stránku banky a zaplateniu objednávky prostredníctvom služby GoPay. Po vykonaní platby budete opäť presmerovaní na stránku www.kinostupava.sk
2.2
Akonáhle je platba zrealizovaná, je zákazníkovi odoslaný potvrdzujúci e-mail na ním zadanú e-mailovú adresu. Hlavným a podstatným identifikátorom takto zakúpenej vstupenky je číselný kód, na základe ktorého si zákazník vyzdvihne vstupenky priamo v pokladni kina. Bez vyzdvihnutia vstupeniek nebude vstup do sály umožnený – potvrdenie o platbe neslúži ako vstupenka a má len informatívny charakter! Platba je zrealizovaná iba vtedy, ak zákazníkovi príde e-mail a potvrdzujúca sms (musia byť doručené OBE notifikácie).
2.3
Každé predstavenie z tejto transakcie bude mať vlastný identifikačný kód. Zobrazenie 6-miestneho identifikačného kódu na zobrazovacej jednotke zákazníka je potvrdením o úspešnom prebehnutí transakcie. Tento kód slúži na vyzdvihnutie vstupenky/vstupeniek a zákazník je povinný si ho uschovať.
2.4
Identifikačný kód nákupu vstupeniek na dané predstavenie môže byť použitý pre vyzdvihnutie vstupenky/vstupeniek iba jedenkrát. Predložením e-mailového potvrdenia (alebo SMS potvrdenia) nevzniká automaticky nárok na vydanie vstupenky/vstupeniek, bez ohľadu na to, kto potvrdenie predloží.
2.5
Vstupenky je možné zakúpiť najneskôr 30 minút pred začiatkom predstavenia.
3. Reklamácie
3.1
Reklamáciu je možné uplatniť písomne na adrese: KINOX.SK s. r. o., Hviezdoslavova 46, 900 31 Stupava – a to najneskôr 3 dni pred uskutočnením filmového predstavenia.
3.2
Pri zakúpení vstupeniek prostredníctvom internetovej stránky www.kinostupava.sk môže zákazník zakúpené vstupenky vrátiť do 1 dňa od ich zakúpenia a požadovať za ne zaplatenú finančnú hodnotu. Musí tak však urobiť najneskôr 24 hodín pred začiatkom predstavenia. Písomná žiadosť o vrátenie vstupného musí byť doručená na KINOX.SK s. r. o., Hviezdoslavova 46, 900 31 Stupava, najneskôr 30 minút do začiatku predstavenia, na ktoré boli vstupenky prostredníctvom internetu zakúpené. Peniaze za vstupenky zakúpené cez internet sa vracajú výlučne bezhotovostne a to do 7 dní od doručenia písomnej žiadosti o vrátenie vstupného. Písomná žiadosť o vrátenie vstupného musí obsahovať dátum, čas a názov predstavenia jednotlivých vstupeniek, variabilný symbol platby a číslo účtu, na ktorý má byť zaplatená čiastka poukázaná. Žiadosť, ktorá nebude obsahovať niektorý z uvedených údajov nebude vybavená.
3.3
Ak pri procese kúpy vstupeniek došlo k odpísaniu sumy za kúpu vstupeniek z účtu zákazníka, ale vstupenky sa nezobrazili, ani neboli zaslané na zadaný e-mail, reklamáciu vrátenia peňazí z dôvodu neposkytnutia služby si musí zákazník uplatniť v banke, ktorá vystavila platobnú kartu, prostredníctvom ktorej platba prebehla.
SPOLOČNOSŤ KINOX.SK s. r. o., AKO PREVÁDZKOVATEĽ KINA KULTÚRKA STUPAVA REKLAMÁCIE PLATIEB NEVYBAVUJE
4. Záverečné ustanovenia
4.1
Tieto obchodné podmienky platia v znení uvedenom na internetových stránkach predávajúceho, v deň realizácie zakúpenia vstupeniek kupujúcim.
4.2
Zakúpením vstupeniek kupujúci bez výhrad prijíma všetky ustanovenia obchodných podmienok a je nimi neodvolateľne viazaný.
Prihlás sa do nášho newslettra a budeme ti zasielať novinky priamo na e-mail.
Všeobecne záväzné podmienky nákupu a rezervácie vstupeniek prostredníctvom internetu, platné v kine Kultúrka Stupava.
Všeobecné záväzné podmienky vymedzujú práva predávajúceho (prevádzkovateľ kina) a kupujúceho (zákazník) a platia iba pri kúpe a rezervácie vstupeniek cez internet.
Rezervácia vstupeniek
Zákazník berie na vedomie, že rezervácia je nezáväzná a v prípade, že si vstupenky nevyzdvihne v stanovenom čase pred začatím predstavenia, tak prevádzkovateľ kina môže vstupenky uvoľniť k ďalšiemu predaju bez ďalšieho oznámenia zákazníkovi. Stanovený čas je oznámený zákazníkovi ihneď po ukončení rezervácie v rezervačnom systéme a zároveň zaslaný emailom, pokiaľ bol email správne zadaný. Vstupenky si zákazník môže vyzdvihnúť len v pokladni kina a to oznámením variabilného čísla rezervácie, alebo svojich kontaktných údajov zadaných pri rezervácii. Zákazník môže byť vyzvaný k predloženiu svojich identifikačných dokladov personálom kina za účelom kontroly.
Zákazník berie na vedomie, že súčasne si môže rezervovať vstupenky len na 1 predstavenie. A rezervovať vstupenky na ďalšie predstavenia môže až po ukončení rezervácie, ktorú predtým začal. Pokiaľ zákazník nedodrží tieto pokyny prevádzkovateľ neručí za to jeho rezerváciu, napriek tomu, že zákazník obdrží email o potvrdení rezervácie. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo ne zrušenie takejto rezervácie a to bez oznámenia zákazníkovi.
Zákazník berie na vedomie a bezvýhradne súhlasí, že ním zadané kontaktné údaje môžu byť zaznamenané v systéme za účelom neskoršieho kontaktovania prevádzkovateľom alebo obsluhou kina. A súčasne berie na vedomie a súhlasí, že v prípade opakovanej neprebratej a neodvolanej rezervácie, mu môže byť budúca rezervácia zablokovaná. Rezerváciu je možné odvolať osobne alebo telefonicky v pokladni kina.
Kúpa vstupeniek
Zakúpené vstupenky prostredníctvom internetu môžete vrátiť iba z dôvodu, že sa predstavenie z technických príčin neuskutoční (porucha na technickom zariadení, alebo nebol dodaný film do kina) a to najneskôr pred začiatkom predstavenia a maximálne do 7 dní od ich zakúpenia požadovať za nich zaplatenú finančnú hodnotu. Musíte tak urobiť písomne. Písomná žiadosť musí obsahovať názov predstavenia, dátum a čas, počet vstupeniek a cenu celkom, variabilný symbol platby a číslo účtu, na ktorý má byť zaplatená čiastka poukázaná. Ak žiadosť nebude obsahovať niektorý z uvedených údajov, nebude vybavená.
V prípade, že pri kúpe vstupeniek prostredníctvom internetu došlo síce k odpísaniu sumy z účtu zákazníka, ale vstupenky sa nezobrazili, reklamáciu vrátenia peňazí z dôvodu neposkytnutia služby si musíte uplatniť v banke, ktorá Vám vystavila platobnú kartu, prostredníctvom ktorej platba prebehla. Takéto reklamácie nemôže riešiť prevádzkovateľ kina Kultúrka Stupava.
Kupujúci, ktorý si zakúpi vstupenky prostredníctvom internetu, bez výhrad prijíma všetky ustanovenia týchto obchodných podmienok a je povinný sa nimi riadiť.
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA:
Uvedené obchodné podmienky sú platné v deň zakúpenia alebo vykonania rezervácie vstupeniek do kina zákazníkom.
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.